Jobbig helg

Det var lång helg den här helgen, vi var lediga på måndagen för att det var Labor Day. Det var skönt! Jag har varit på The Faire hela helgen. Det är som en marknad med en massa kossor, kalkoner, kycklingar mm. Väldigt lantligt! Mina värdsystrar var med i en tävling där och det går ut på att man visar upp sin kossa eller kalkon etc. och sen får man poäng av domarna. Vilken ko som var snyggast och vem som hade bäst kontakt med sin ko. Sedan när tävlingen var klar så var det en auktion på djuren och olika köpare var där.

Det var kul första dagen på The Faire, att gå runt bland stånden. Marte, den norska tjejen i mitt lag var där så det var skoj! Men sen blev det lite uttjatat. Jag var där igår också, en liten stund. JVcoachen skjutade dit mig, hon är jättegullig verkligen! Hon visste att jag egentligen inte ville åka dit så jag åkte med henne runt lite och lämnade av hennes barn och så.

I skolan flyter allt på som vanligt, vissa människor beter sig märkligt... Jag får massvis med läxor, det suger!

I övrigt har jag det bra, jag kommer få min telefon idag också, hoppas jag på, annars....












Svarar på frågorna i helgen tror jag!


 

 


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Hjärtat, önskade att Farmor hade fått varit med,en massa olika bondgårdsdjur det är något för mig. Bra att du kanske får igång telefonen nu.Kram min älskling, Farmor

2009-09-10 @ 09:06:50
Postat av: Mamma

Hjärtat, du har verkligen hamnat på vischan ;o) Riktigt nyttigt för min lilla betongblomma! Puss

2009-09-10 @ 19:03:19
Postat av: joanne

amande! skype snart!:)<3

2009-09-10 @ 22:11:03
Postat av: thea

du har verkligen kommit till en lantig familj! låter ganska så nice ändå. bor du sthlm i sveirge eller vart bor du?

2009-09-11 @ 05:02:41
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0