Festival

Igår var det festival i grannstaden Marietta. Vi (min värdfamilj och jag) kom dit vid halv fem ungefär, åt lite och sen så tittade på när dom krönte "Queen Genive". Efter det gick vi till en resturang, dom andra åt men jag var inte hungrig så jag satt bara där, hah. Det var även footballsmatch på tv, Ohio State spelade. Efter "middagen" gick jag och mötte upp Kelsey från allstarlaget. Det var lite kul att träffa någon utanför skolan och träningarna som är i min ålder, och som inte är mina värdsystrar. Kvällen avslutades med fyverkerier, det var nog dom bästa fyrverkerierna jag sett, det var asgrymt, verkligen!

Jag cheerade på footballsmatchen i fredags också, jag gjorde bättre ifrån mig än väntat så det var bra. Jag sög inte lika mycket som jag gjorde första matchen, hehe!

Jag har försökt ladda upp frågestunden också, vi får se hur det går med den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0