Amerikansk dejting

Alla har en pojkvän eller flickvän här, alla! Och har dom ingen just nu så gjorde blev dom förmodligen singel för mindre än en vecka sen. Överallt är det par i korridorerna, hah, de flesta har sin pojkvän eller flickvän i samma skola så det kryllar av par. Det är helt sjukt och helt annorlunda! Och de som är tillsammans vill gärna visa att dom är det också så oftast går dom och håller om varandra när dom går emellan lektionerna. Det är liite överdrivet hah, men det är också lite roligt att se på. Och varje dag hör jag " I dated him... ago" Det är lite lustigt.

Konversation på Government med Mr Peddo igår:

So Amanda, how was your weekend?

It was good.

Did you go to the movie?

No, I didn´t.

Did you go out with an american boy?

No, I didn´t.

MR D vänder sig till tjejen jag jobbar med

Maybe you can hook her up with some of your friends?

Vet inte riktigt om jag behöver skriva något mer, han är skuuum!

 


Min klänning, dålig bild men whatever..


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Hjärtat, det var en jättesöt liten klänning.Ser att du är sommarklädd, det är skillnad mot här alla är höstklädda,fast varmt är det på dagen.Puss&Kram Farmor

2009-09-24 @ 09:12:43
Postat av: joanna

ah vad snygg! :D ska du ha den på prom?:)

2009-09-24 @ 16:56:29
Postat av: sofia

snyggklänning ;)

jo fixa en date, fan de blir kul haha :D

2009-09-24 @ 18:31:45
URL: http://sjuttondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0