Jag har världens bästa franska lärare!

Igår var jag på väldigt dåligt humör efter historialektionen eftersom jag fått jobbat med skolans mest dumma människa. Hon har inte alla hästar hemma och jag får panik på henne. Hon är så seg, osmart och så ful. Det hjälper inte att hon kallade mig för sin bästa vän i måndags efter att vi pratat med varandra högst två gånger. I alla fall så ska jag inte vara elak nu, men hon gjorde mig i alla fall pissed off.

Men när jag kommer till franskalektionen så säger min franska lärare:

"Jultomten har varit här och han bad mig överlämna detta paket till dig"

och så ger han mig en goodiebag med en söt cheernalle i. Han hade frågat mig någon vecka innan om jag hade någon cheernalle och jag sa att jag inte har någon. Då sa han att han skulle köpa en till mig och idag kom han med den. Så himla gulligt av honom! :)



När man trycker på knappen på den högra armen så börjar nallen att sjunga "Hey Mickey"


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Hjärtat, den var ju jättegullig, puss Farmor

2009-10-28 @ 07:55:02
Postat av: Mamma

Men hjärtat!! Det där är inte min uppfostran!! Att hon är seg och framstår som mindre intelligent kan hon jobba på men utseendet kan hon faktiskt inte rå för.. Baja dig!! mamma hytter med pekfingret



Tillhör det normaliteten att lärare köper presenter till sina elever? Eller kan du förvänta dig högre betyg än vad du är värd?? ler Puss på dig gumman!

2009-10-28 @ 20:29:09
Postat av: joanna

amande, inte okej att dejta lärarna ;) haha

2009-10-29 @ 17:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0