SMSMSM

Yeees, SM närmar sig, på fredag står vi på mattan och ska rocka gärnet! I Nyköping går Cheerleading SM, vi åker på fredag morgon och kommer hem söndag kväll. Vi tävlar bara en dag, men eftersom att det är min förening som håller i det Haninge Cheer Elite, så ska vi stanna och vara funktionärer. Skoj! Det kommer att gå super det här, det känner jag på mig. Inget nytt på värdfamiljsfronten, explorius vet inget ännu, men så fort dom får in information om min värdfamilj kontaktar dom mig. Wie!


Juniorerna SM 2008! GULD!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vi hade ju ganska så kul när vi satt där på våra stolar i två timmar, det var ju liksom super kul!

2009-11-04 @ 15:36:53
URL: http://mebss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0