Nyheter? Skulle inte tro det va

Nej, ingen nytt och egentligen har jag ingen lust att skriva heller. Men om man har lovat sig själv något, som jag gjorde med ett-inlägg-per-dag, så ska man hålla det också!
Iaf, jag pratade med min värdmamma för ett tag sedan, cheer som vanligt, hah. Hon undrade vilken skostorlek och så jag hade och att hon skulle försöka hitta någon som ville betala skorna åt mig. Jag frågade då hur hon menade och hon sa att någon förälder säkert skulle vara villig att betala och att det dom pratade om på "The Gym" nu var jag. Haha, och att alla var excited över att jag skulle komma och frågade när och så. Hah, det låter roligt det här!

Btw så ville hon att jag skulle filma när jag hoppar, voltar och dansar. Det var dock inte lika roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0