Excited

Det tog inte alls lika lång tid som jag väntat tills jag fick skriva mitt andra inlägg. Idag har jag nämligen fått familj! Inte helt, explorius vet dock inget än. Familjen är inte godkänd än av min amerikanska organisation ICES, men det sista skulle vara på måndag. I alla fall så har mamman och dotten lagt till mig på facebook och på så sätt har vi fått kontakt och börjat prata med varandra. Dottern som är 17 har tränat cheerleading i 10 år och verkar asbra. Sedan har dom en till dotter på 14 år. Jag vet inte så mycket om henne än, bara att hon ska börja som freshman på samma skola som jag. Jag har blivit placerad i Little Hocking, Ohio. En stad (?) med lite över 3000 invånare. Det kommer bli toppen det här!



Kommentarer
Postat av: julia

Ah vilka bra stater du önskade :D men du fick alltså ingen av dem du önskade? Hur verkar familjen? :D



Jag åker med CET USA.

2009-05-17 @ 10:59:29
URL: http://jlf.blogg.se/
Postat av: Thea

Men hur fick du familjen om det inte var via explorius? åå ja vill också få veta vart ja kommer...

2009-05-23 @ 09:05:02
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0