Ett inlägg om dagen

Jag har försökt att lova mig själv att blogga minst en gång om dagen så att jag får inte rutin på det här. När jag är i USA så SKA det bli minst ett inlägg om dagen så det blir bra uppdatering. Kul för både mig och er. För mig när jag kommer hem och kan titta tillbaka på vad jag gjort och kul för er som läser: vänner, släktingar, framtida utbytisar mm. Inget nytt från USA nu heller. Jag vill ju veta allt om min familj ju! Lite kul för det kommer verkligen bli skillnad mellan här och där, speciellt storleken på "städerna". Little Hocking har 3000 invånare och Haninge, där jag bor, har 70000 (?). Titta på bilderna nedan, första är Little Hocking och den andra är Vendelsö, ett område av Haninge. Jämför husen, haha! Men, jag tror jag kommer trivas toppen i ett litet område. Brukar oftast vara bättre sammanhållning i sådana. Sweet!




Kommentarer
Postat av: julia

Hahaha nej så var det nog inte :P men det verkar fint i ohio :D Mina papper har varit i USA i lite drygt en månad tror jag :P hur länge var dina där?



Jag önskade inga stater, var inte ute i så god tid haha :D men visste inte riktigt vart jag ville hamna endå så :P

2009-05-17 @ 21:46:44
URL: http://jlf.blogg.se/
Postat av: Mattias

Sådär nu har ja länkat dig :D

2009-05-18 @ 15:44:40
URL: http://mattiasjohan.blogg.se/
Postat av: joanne

"tänk vad jobbigt att åka helikopter och ta alla de där bilderna!" ;D

2009-05-18 @ 18:38:44
Postat av: amanda

"det är livesändning" :O

2009-05-18 @ 22:49:54
URL: http://amandasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0