Ett första inlägg

Jag har nu gjort som alla andra där ute och skaffat mig en blogg men inte någon vanlig blogg inte. Denna blogg är tänkt som min utbytesblogg när jag åker till USA i höst. Jag ska plugga ett år på High school där borta, men vart någonstans har jag ingen aning om än. Alla mina ansökningshandlingar till utbytesåret är klara och jag väntar just nu på att få en amerikansk familj att bo hos. Jag har väntat på en familj i några månader nu, sen i början av december. Placeringarna för dom andra studenterna som åker med explorius har börjat droppa in, så jag antar att det snart är min tur också. Yes! Hade egentligen tänkt att vänta med att skriva i bloggen tills att jag vet vart jag ska någonstans, men jag var ju tvungen att pröva ett inlägg. Förmodligen när jag skriver nästa gång så har jag fått en familj.


Amanda

Kommentarer
Postat av: julia

Åh vad kul! :D du åker ocså med explorius alltså :) har du önskat någon stat eller så? Vilken organisation har du i USA? :D

2009-05-13 @ 19:13:37
URL: http://jlf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0