The Voice i mitt hjärta

Som jag vetat ända sedan jag fick mitt avresedatum så kommer jag ej hinna se The Voice utomhuskonserten i Kungsan den 15 augusti. Först var jag glad när jag trodde jag skulle åka den 18, jag skulle hinna se konserten! Den var ändå något jag sett fram emot sedan jag och Sofia missade den förra året. Vi kom in i stan och möttes av en flod av ungdomar, vi hade kommit en aning försent. Så det här året skulle vi istället gå på The Voice'09, så blev det inte. Fast sofia är en snäll flicka så hon har lovat att vi ska ha videosamtal under hela konserten så att jag kan se och lyssna också. Undrar om hon håller det...
Visst, detta är egentligen inte värsta grejen. Jag ska ju till Usa förfan, men det blir ju inte bättre av att de gör reklam om konserten på radion hela tiden. Tvärtom, det suger! Fast, jag överlever, det får bli The Voice'10 nästa sommar istället.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, eller så säker jag kan bli utan att faktiskt varit där, haha. Nämen, folk på forumet har snackat om att det inte funkade i de flesta butiker. Kändes bättre att byta till visa. Jag har swedbank :)

Min flygplats heter Covington och ligger i Kentucky :)

2009-07-16 @ 12:44:37
Postat av: erika

oj, det var från mig, haha

2009-07-16 @ 12:44:56
URL: http://erikajuh.blogg.se/
Postat av: Linnea

Smart! Hoppas den får plats bara, den är ganska stor. :P

2009-07-16 @ 12:58:33
URL: http://linneaiwisconsin.blogg.se/
Postat av: Sofia

ja de suger! haha jasså de har jag lovat? ;)

2009-07-16 @ 19:50:58
URL: http://sjuttondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0