Det var en gång en tysk, en svensk och en belgman

15 dagar, 15 små ynka korta dagar kvar, sen åker jag! Det är helt stört hur tiden har kunnat gå så fort. Den har bara runnit iväg. Jag fick reda på min värdfamilj i mitten av maj ungefär och det känns ungefär som igår. Snart kommer jag sitta på planet hem från mitt utbytesår. Eller inte riktigt, men ni förstår hur jag menar. Jag är i alla fall sjukt pepp på att åka nu, det ska bli superskoj.

Vet inte om jag har berättat om det tidigare men när jag kommer att komma till min familj så kommer det vara två andra utbytesstudenter där också. Mina värdsystrar har nämligen något utbyte med en två veckors period. Dom har varit i Europa två veckor och sedan kommer dom som dom bott hos till Usa i två veckor. Mitt i deras vistelse i Usa så kommer jag dit. Haha, det blir helt klart fullt hus där ett tag!

Btw, min värdmamma har lyckats fixa en begagnad dräkt till mig, i min storlek! Asbra, där sparade jag 200 kronor...

Kommentarer
Postat av: Sofia

usch är det bara så kort tid kvar :/

2009-07-19 @ 16:08:07
URL: http://sjuttondejuni.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej jag undrar vilket cheerleading lag du i kan du linka?

2009-07-22 @ 14:11:21
URL: http://movies.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0