Lägenheten

Yes, igår var vi och tittade på lägenheten och området runt den. Den ligger på en stor gata så det var rätt mycket rörelse runt omkring vilket inte är dåligt. Det finns två mataffärer i närheten, bland annat Aldi som är liknande Lidl fast ännu billigare tror jag nästan! Det finns en gräsmatta utanför lägenheten där man kan ligga och sola om man vill, jag hade tänkt att göra det i alla fall. Den ligger på första våningen, men inte helt utan mer en halv våning upp liksom. 35 kvadratmeter men mycket större än vad jag hade räknat med. Lägenheten har ljusa trägolv och vita väggar och var superfräsch! :) Köket är inte så jättestort, vi funderar på att sätta upp ett ihopfällbart bord och två stolar men vet ej om det får plats riktigt... I alla fall så ska Sven ringa till uthyraren idag, förra hyraren vill ha 10000 kronor för köket som är pyttelitet. Så vi vill inte köpa det med uthyraren sa förut att vi måste men tjejen som bor där nu sa att vi inte behövde, så vi får väl se hur det blir. Jag håller er uppdaterade folks :) Den ligger i Heidelberg i stadsdelen Rohrbach.
 
Försökte hitta bilder men hittade inga, ni får se lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0