Oväder

Idag fick jag skjuts till jobbet eftersom det var oväder i natt. Två nätter i rad nu har det blixtrat och åskat och regnat jättemycket. Inte som i Sverige utan det här är extremt. Det kommer blixtar var tredje sekund nu som lyser upp hela himmelen. Ser rätt ballt ut faktiskt. Trodde i natt att taket skulle braka in för det lät så mycket. Tydligen får dom oväder rätt ofta så har fått stränga order om att om det blixtrar och jag är på väg hem från jobbet så måste jag stanna någonstans och vänta tills det är över, haha! Ps. jag cyklar varje dag. 12 km :D
 
Har precis postat min blogg på facebook också så vi får se hur många som hittar hit. Ha inga höga förväntningar, det är bäst så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0