Måndag igen

Idag var första arbetsdagen av fyra, känns helt okej faktiskt! Dagen gick jättesnabbt även fast vi hade frukostrast redan efter en timme... Till lunch fick vi grönsakslasagne och blåbärskvarg till efterrätt. Efterrätten var asgod och maten var också riktigt god. Konstigt, jag som inte tycker om vegetariskt så mycket hehe:) Egentligen gjorde jag samma sak hela dagen idag, vek kartonger, stoppade ner en plastpåse, KLART men sen byttes jag och en annan tjej av då och då och då fick jag vika ihop plastpåsen där det nu låg potatisgratäng och sedan stoppa in kartongen i en masking som tejpar ihop den;) Förövrigt har jag inte så mycket mer att säga. Det är varmt och skönt här, cyklingen går bra och jag ska sova tidigt ikväll! :) Tchüssle! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0