FREDAG IDAG

Eller kanske inte, men det känns så eftersom jag inte behöver jobba imorgon!!! :))) Imorgon ska jag eventuellt träffa en kompis från jobbet på kvällen. Hehe, kulkul! Och sen på lördag så ska vi en annan kompis fördelsedagsmiddag på en restaurang, det blir säkert också roligt! :) Älskar att ha planer hehe. Ikväll ska vi eventuellt till IKEA, woop woop :D
 
Nu till jobbet. Maten var underbar, Gordon Bleu (?) med potatissallad och salladsbuffé! Idag fick jag först sätta plastpåsar på backar. Sen lägga upp maultaschen på det löpande bandet. Sen efter lunch har vi gjort kebab. Eller kebaben var redan gjord som tjocka klumpar på 6 kilo styck. Dom skulle sedan in på bandet för att skäras till mindre delar. Så det är det jag har gjort. Hela dagen passerade rätt bra faktiskt! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0