Onsdag

Idag har jag jobbat mer än hälften av tiden på mitt sommarjobb! Känns jätteskönt men det konstiga är att tiden har gått så jävla snabbt! Det är redan augusti och om två månader börjar jag på universitetet, spännande!! Idag har jag jobbat som vanligt, har börjat gå upp en kvart tidigare på morgonen så jag inte behöver stressa, så himla skönt!
 
Jag ser framemot helgen. På lördag är det tennistunering, och jag ska spela med Sven, haha! Vi får se hur det går, jag som inte kan spela tennis liksom... På söndag blir det födelsedagskalas för både Sven och hans mamma :) Bara två arbetsdagar kvar, skönt!!
 

Färgade håret igår också, inte så jättenöjd men det blir snart bättre, hoppas jag! heheh :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Är det grönt? Eller grått? Om inte skulle jag klassa det som lyckat för att vara dig :D

2012-08-04 @ 20:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0