Hört på jobbet

Okej, på jobbet får vi in förpackningar med Maultaschen som vi måste packa upp. Alltså som tortellinipaket som måste öppnas för att något inte stämmer. Vi packar upp dom, lägger dom nästa dag på ett band och skär dom sedan i småbitar för dom blir till någon slags maträtt.
 
Kvinna 1: Varför packar vi egentligen upp maultaschen?

Kvinna 2: Så att vi kan lägga dom på bandet imorgon
 
Hahaha, asså jag dog lite halvt när jag hörde detta. Fast nu när jag skrev det insåg jag att ni kanske inte förstår det roliga... Någon som skrattade?

Kommentarer
Postat av: Dessie

ne tyvär.. förstod inte heller vrf ni skulle använda nått de va fel på i nån annan maträtt? xD

2012-08-09 @ 16:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0