Fight på skolan

Today it was a fist fight at the school, it all started this morning.... LOL just kidding. Jag skriver på svenska istället så alla förstår. Det var slagsmål på skolan idag, men knytnävar!! Det var på morgonen när vi stog och väntade på att the bell skulle ringa som två killar började slå på varandra. HÅRT! Ena killen låg på golvet efter ett tag och andra satt på han och slog. Killen som förlorade fick sin tröja avsliten och började blöda i ansiktet. Ingen gjorde något först och det var precis utan för The Office där alla lärare och rektorer är. Det var som på film. Eleverna ställde sig i en ring runt dom som slogs (jag också) och vissa stog och ropade blood, blood, blood. Det var lite hemskt. Tydligen var fighten om någon tjej.

Efter det var det slagsmål IGEN! Jag såg inte den fighten för den var i en annan byggnad, men ändå, two fistfights in one day!

Kommentarer
Postat av: Budgetresande

Klassiska kulturkrockar.

2010-06-03 @ 21:34:29
URL: http://budgetresande.se
Postat av: Miranda

Usch vad hemskt! Undrar vem som fick tjejen eller om ingen fick henne.



Nästa år blir jag kanske utbytesstudent i USA: Jag ska på intervju på Fredag. Det är jättespännande.

Följ min blogg eller kommentera gärna!

www.mirandahedmanUSA.blogg.se

2010-08-11 @ 17:11:28
URL: http://mirandahedmanusa.blogg.se/
Postat av: Marie Sjöström

Hej Amanda,



Vet inte om ni skriver på den här bloggen längre men tänkte höra om ni skulle kunna tänka er publicera en artikel på er blogg skriven av expedia.se som innehåller en länk som går till deras hotellboknings sajt?

Alla artiklar handlar om resor, antingen om en stad i Europa (som Barcelona eller Paris) eller tips om hur man kan spara till en resa mm.



Tack för ni tagit er tid och läst. Tveka inte att kontakta mig om du har några frågor. Jag skickar gärna en artikel till er om ni är intresserad.



Mvh



Marie Sjöström

Online Researcher

Oban Multilingual

2011-04-08 @ 10:34:29
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0