Please, don't hurt me

Söndag och jag sitter här och skriver på en uppsats. Jag har officiellt nu gått halva mitt år i High School, för på måndag börjar en ny termin. Mitt schema ser nästan likadant ut som förra terminen, istället för Young Adult Literature så har jag nu Sports and Entertainment Marketing. Jag hoppas det kan bli intressant, annars får jag väl byta till något annat roligare. Våra betyg kommer på fredag också, jag tror att mina ser rätt bra ut. Jag gjorde rätt bra ifrån mig på alla exams så betygen är forthoppningsvis så att jag klarar mig.

I lördags var vi på cheerleadingtävling igen. Den här gången var det i Akron, en bilresa på cirka 2.5 timmar. Jag var där vid tio fast vi tävlade inte förrän vid åtta så det var en lång dag. Det var bara två andra lag i våran klass, vi vann! Jag tycker om att vinna, fast man får inga medaljer här, det är lite tråkigt. Istället får man en t-shirt som det står National Champions på. Nästa helg blir det tävling i Huntington, jag har ingen aning om vart det ligger, tror att det är i West Virginia.

Justeja, vi vann ett paid participation fee till en tävling i maj i Virginia Beach, men jag tror inte vi ska åka dit. Tre High Schools har prom samma helg som tävlingen är så jag skulle gissa på att dom ställer in det.

Jag tog några bilder från träningen, men det går så segt att ladda upp så jag visar bara två haha.





Jag, Marte och Breanna!


Adrianne
Hunter, Danielle


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Hjärtat, Är så stolt över att vara Farmor till dig, vad duktig du är, vad du gör det bra, vilken positiv inställning till allt. Synd att ni inte ska åka till Virginia Beach där är det nog fantastiskt tror jag.Puss,Kram Farmor

2010-02-01 @ 09:14:50
Postat av: Eira

Gick du i cheer innan, i Sverige ? Finns det olika nivåer och kategorier på lagen på skolan där ? Fick du gå på tryout när du skulle börja ? : )

2010-02-03 @ 16:07:45
Postat av: Kusin Emma

heejj =)Du verkar ha det roligt..har inte pratat med ser lite på facebook allafall. Gulliga foton du har här och på facebook..Kram Emmaa

2010-02-13 @ 19:29:37
Postat av: Yohanna

Hejsan!

Vad mysigt det e att lasa din blogg och vad som hander! Jag ska namligen forhoppningsvis till USA nu i host, jattekul ska det bli isf!

Har en fraga bara, vet att det beror valdigt mkt pa skola osv, men hur gick dt till nar du kom md i cheerleadinglaget? :D

2010-02-17 @ 16:48:21
URL: http://mydreamsneverend.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0