Bob Evans

Idag vaknade jag vid elva ungefär haha. Vi åkte då till Parkersburg för att äta frukost på Bob Evans. Det var massor av folk där, alla människor som går till kyrkan kommer och äter efteråt med sina familjer. Jag är rätt glad över att jag inte behöver gå i kyrkan, även om det betyder att jag kommer hamna i helvetet, som några har sagt till mig, haha.

Aja, Bob Evans är en god restaurang och man kan beställa in frukost där hela dagen och det finns massor att välja mellan. Idag åt jag Crepes (som svenska pannkakor typ) med blåbär och vanilj creme cheese till. Det var supergott!

Igår köpte jag en till resväska för att få hem allt, den var på rea och kostade bara 210 kronor så det var värt det. Även fast den är ful och svart och jag egentligen ville ha en färgglad, men men, det får duga liksom! :)


Kommentarer
Postat av: Morfar

Vi ses, jag går inte heller i kyrkan.

Morfar

2010-01-11 @ 14:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0