Snödag #?

Då har vi snödag idag igen, har ingen aning om hur många vi har haft nu... Det regnar ute just nu så förhoppningsvis smälter snön bort snart...

Igår pratade jag med en kille i min historiaklass. Han berättade om sitt "liv" förra året, han ska vara en junior nu, men han sabbade hela sitt sophomore år så han får gå om. Han brukade väga 113 kilo och nu så väger han bara 63 kilo. Han sa att han gick på en diet som gjorde att han gick ner jättemycket i vikt... Så jag frågade vad dieten var: Den bestod av hasch, rom och sex. Japp, vilken jävla diet haha. Nej men på riktigt så tycker jag synd om honom som liksom bara kastade iväg sitt liv. Men det verkar ju mycket bättre nu och nu förtiden dricker han bara alkohol någon gång ibland.

Jag frågade om han aldrig hamnat i trubbel för tydligen förra året hade han kommit hög och full till skolan varje dag, och ingen hade reagerat. Han sa att ingen någonsin hade sagt något till honom. Det är ju helt sjukt egentligen! Fast som tur är verkar han ha tagit tag i sitt liv nu. Sa jag att jag är bjuden till hans födelsedagsparty?? Inte för att jag tänker gå, det verkar dumt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0