Saker som bara händer här

Här är folk elaka mot varandra, och säger saker rakt ut utan att tänka på att man kan såra. (Jag låter som jag är en kamratstödjare, medlem i Friends, men på riktigt)

Idag på idrotten hade jag en konversation med en kille i min klass om homecomingdate.

Han

Jag


What about him? Pekar på en kille som sitter längre bort.

 

Well, he's not really my type.

 

Okay, so you don't like fat guys?

Not really.

 

Hey you come here. Ropar på killen han nyss pekat på.

Killen kommer fram

She was going to ask you to homecoming but she said you're to fat for her.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fyyy vad elakt!!!

2009-10-16 @ 16:37:23
Postat av: glirforbi @bdb

Hahah, brutalt ju ;D

2009-10-31 @ 19:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0