Jag vill inte gnälla

Jag vill inte gnälla och vara tråkigt men jag kan erkänna att mina förhoppningar inför homecoming var något för höga... Det började med att vi åkte och åt innan på en restaurang, sedan åkte vi till The Mall för att vi hade massa tid över och efter det till dansen. Det var som att jag var tio igen ungefär haha. Alla dansade i par, med sin date då... sedan var det långsamma låtar och snabba låtar och man stod mest på samma plats med samma folk hela tiden haha. Jag tror att det var jag som hade för höga förhoppningar på kvällen. Jag berättar mer imorgon och visar lite bilder då också!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men gumman, vad tråkigt!! Men då kan ju nästa helg bara bli bättre?? Eller hur? Puss och kram, älskar dig!!

2009-10-25 @ 11:45:55
Postat av: RESESNACK.

hm det låter inte så jätteskoj precis

2009-10-25 @ 12:44:47
URL: http://www.res.se/blogg/resesnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0