Inlägg utan bilder

Jag vet att det är tråkigt att läsa inlägg utan bilder, men det är ju bättre än ingenting!

 

Idag är det söndag och jag har träning. Innan träningen ska vi iväg och titta på halloweenkostymer igen tror jag. Jag vet fortfarande inte vad jag ska vara för någonting, jag har skippat min vikingidé för jag tyckte inte om idén längre. Halloween är om tre veckor och jag vet att det kommer att bli skoj! Jag ska vara med Varsitylaget och vi ska bland annat iväg till ett Haunted House, mycket spännande, heh!

 

Om två veckor (!) är det dags för första tävlingen också med allstarlaget. Det är inte alls som det brukar vara innan tävlingarna hemma då man är supernervös om man inte sätter sina bygg en månad innan. Vi har inte ens fått våran musik än! Jag tror inte att den kommer hinna komma heller så vi ska köra till en musik dom hade förra året. Det suger ju lite, men men.

 

Något som också suger lite är att Homecomingdansen och tävlingen är på samma dag. Så jag håller verkligen tummarna för att jag kan gå på den. Jag har ju kommit hit för att uppleva den amerikanska skolan, då vill jag ju inte vara borta när det händer något speciellt... Jag får veta om en vecka ungefär om jag kommer att kunna gå till homecoming eller inte. Jag måste gå!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag håller tummarna för dig, att du kan både tävla o gå på dans samma dag. Det vore ju skit om det krockar helt! Puss mitt hjärta

2009-10-11 @ 19:40:34
Postat av: Farmor

Hej Hjärtat,det låter så härligt att läsa om allt det du får vara med om,skillnad från vad du är van vid. Det är helt hysteriskt med Halloween,vad jag förstår.Du måste berätta om det sen.Jag håller också tummarna för att ni lyckas med tävlingen och sist men inte minst dansen såklart.Puss och Kram Farmor Ps, var rädd om dig.

2009-10-12 @ 08:06:20
Postat av: Anna

Hej Amanda!

Jag tränar också i HCE :D

Jag har bestämmt att även jag ska plugga i usa något gymnasie år är inte riktigt säker på om det blir ettan eller tvåan men något år iaf! Har några frågor till dig som jag skulle vara tacksam för att du svarade på :)

Du åker ju med explorius och jag läste på hemsidan att de kostar ca 67 tusen att åka ett år men sen stod det även 100 tusen och mer så jag undrar är inte det ca 67tusen som är vad det kostar för ett år? Hur många är ni i allstarlaget? För jag skulle såklart gärna vilja vara cheerleader i usa om jag fick chansen när jag är utbytesstudent :)Är det lätt att komma in i laget? Alltså tryouten tänkte jag på.

Är det lätt att komma in i vardagen?

Tack på förhand :)

2009-10-13 @ 18:18:59
Postat av: Morfar

Testar igen "hör ru mig"???

Morfar

2009-10-13 @ 18:20:16
Postat av: Morfar

Morfar

Har ru läst mina inlägg??? Hör av dej på fejan!!!

Eller va ré heter

Kram igen <3

2009-10-13 @ 18:27:39
Postat av: FRIDA

Så in i helvets avundsjuk på dig!

2009-10-17 @ 01:46:44
URL: http://misssweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0