Homecoming

Idag är det lördag och dags för homecomingdansen som börjar vid åtta. Jag sitter nu och målar mina naglar och sen tror jag att jag måste städa lite här i huset, suck! Ikväll så ska jag först ut och äta med några, inte med han jag ska gå till dansen med, för det hade jag ingen lust med... Efter maten så ska vi åka till skolan och dansen är inne i gymnastiksalen. Jag hoppas att det kommer bli roligt!

Matchen igår gick bra och vi vann. Under skoldagen så hade vi ett peprally igen, det var asroligt! Varsity hade en ny dans som vi visade upp och alla jag har hört tyckte den var bra. Hörde att någon hade sagt att dansen var "slampig" men sug på den, det var den inte alls! Gissar på att det var någon avundsjuk tjej som inte vet hur man skakar rumpan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0