Åhnej, bloggen är död!

Veckan flöt på precis som vanligt, det är hysteri runt homecoming, alla måste ha en dejt, och jag håller tummarna, hah! Helgen har gått fort. I fredags var det footballsmatch på Meigs, en skola mitt i ingenstans. Det var en jättespännande match, och Warren vann igen! På lördagen så åkte jag och min värdsyster till köpcentret för att kolla efter Halloweendäkter, det är hysteri runt halloween också, haha!

Efter mallet åkte vi hem och sedan vidare till en tjej som fyllde år. Det var en annorlunda födelsedag med föräldrar och syskon och kompisar, haha! Men det var skoj iaf!

Idag har jag träning, jag ska åka härifrån om tjugo minuter för jag ska till en bingo. Efter bingon börjar träningen och efter träningen är det dags för Desperate Housewifes!!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Hjärtat. Hoppades på att vi hade hörts i helgen, men vad jag ser så har du fullt upp och det är roligt och bra tycker jag. Vi får väl höra hur det går om det blir en dejt eller ej. Här hemma är allt bra,4 grader varmt,snart ska jag gå och sjunga.Hur långt är det från Chicago till dig? Puss,Kram Farmor.

2009-10-05 @ 09:34:54
Postat av: joanne

jaa amande! bloggen är DÖD!

gör hjärt och lungräddning på den så vi har något att läsa!<3

2009-10-06 @ 17:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0