Powder Puff

Jag måste ju berätta hur footballsmatchen gick, den slutade 14-14. Så det var ju bra. Vi juniors var nära att förlora men som tur var gjorde vi inte det :) Jag spelade inte speciellt mycket, haha, undra varför? Jag fick starta som corner i försvaret och sen när vi bytte till offense igen så spelade jag inget mer. Men det gjorde inte så mycket för det var kul att titta på. Fast jag frös aaasmycket, jag hade bara mjukisar och en underarmströja och t-shirt på mig. Inte kul!

Idag är det fredag och andra dagen jag är hemma från skolan. Jag vaknade upp igår morse och mådde inte bra alls så jag stannade hemma. Och idag stannade jag hemma med. Jag börjar bli bättre och det är du tur för imorgon är det dags för första CHEERLEADINGTÄVLINGEN! Tävlingen är i Columbus så jag tror vi åker härifrån tidigt imorgon bitti. Jag skriver när jag fått reda på hur det gick. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet att du tipsat om en sida någongång förut som hjälpte mycket innan du åkte, hittar inte sidan nu så om du kunde länka en gång till ? ;)skulle vara jätte snällt

2009-11-15 @ 19:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0