Halloween i USA

Igår var det halloween och det är stoort här borta! Runt halv sju kryllade hela gatan av utklädda små barn som gick Trick or Treat. Det var lite kul att se, fick höra att det är ungefär 200 ungar som knackar på dörren där jag bor varje år. Jag bor ändå i ett litet område så alla barn går verkligen runt och tigger godis, haha.

I alla fall, min halloween var lyckad. Först var vi hemma här och alla cheerleaders från Warren som kunde komma kom hit. Alla var utklädda. Först åt vi mat och så och sen gick vi ut och tog en massa foton. Efter fotona så skulle vi iväg på en "Haunted Ghost tour", alltså en spökvandring med riktiga spöken. Den är rankad 9:a av alla spökvandringar här i USA och den sög! Det var nog det värsta jag varit med om, haha. Vi gick runt i två timmar i hela Parkersburg och guiden visade oss hus där det fanns spöken och berättade massa spökhistorier. Jag tror att det bara är påhittade myter.

Efter spökvandringen så åkte vi till ett "Haunted House" ett spökhus, ungefär som det dom har på Gröna Lund. Men det här var liksom i ett garage och dom hade byggt upp det som en grotta. Alltså det var plast ovanför våra huvuden och som väggar så det var väldigt trångt. Det var lite småläskigt sådär, jag och en annan tjej fick gå sist.

Efter det åkte vi tillbaka till huset och tittade på film, spelade kort och käkade tårta.



Cheerleaders



Varsity. Kaity, Brianna, Kiah, Kayla, Jag


Kayla och jag. Min värdmamma i bakgrunden!


Kommentarer
Postat av: joanna

haha amande vad söt du är :)

2009-11-01 @ 21:23:53
Postat av: Farmor

Hej Hjärtat, vad fantastiskt söta ni är allihopa men från Farmors hjärta så är du såklart den sötaste. En undran bara, har alla köpt nya kläder bara för det här tillfället eller? Det verkar så kul med alla barnen som var ute, spökvandring, spökhus, och sist men inte minst tårtan,Puss Farmor.

2009-11-04 @ 15:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0