Funderingar och tankar

Jag är rädd för att mina 18-års dag kommer att bli min värsta födelsedag någonsin.

Jag ska aldrig skaffa en man som beter sig som min värdpappa. 

Jag förstår inte varför det är så svårt för amerikanska killar att fatta att man inte är intresserad

Jag älskar mina föräldrar, för allt ni gör och hur ni agerar. Tack för att ni uppfostrat mig så som ni har gjort.

Jag ser framemot Thanksgiving, Julafton, Indianapolis, Florida mm.

Jag ångrar inte alls att jag åkte på den här resan, även om jag saknar Sverige då och då.

Jag är rädd för att jag kommer bli besviken på julafton, att det kommer vara så mycket annorlunda mot än vad jag är van vid.

Jag ska aldrig tillåta mig själv att bli för tjock här borta, jag ska njuta av mitt år men till en rimlig gräns.

Jag ska ta vara på allt, tiden när jag är här och ta vara på tiden när jag kommer tillbaka.





Kommentarer
Postat av: Mamma

Men snuttan, nu fick du mamma till att fälla tårar. Jag älskar dig enormt och jag är så tacksam över att ha en sådan stark och välartad dotter som kan ta vara på sig själv!



Julafton kommer helt klart bli annorlunda, men vi har ju många jular framöver som vi kan fira på "vårat" sätt.



Vad gäller din 18-årsdag så känns det så himla sorgligt att du firar den så långt bort!!! Jag hade ju velat fira den med min 40-årsdag.. Det var ju vad jag trott ända tills du fick för dig att resa ;o) Men jag älskar dig enormt mycket ändå!



Hur agerar din värdpappa? Bäst att veta till kravspecen jag ska ställa på mitt nästa offer så att det inte blir tok.. Eller vad fan, jag ska ju gå i kloster så det spelar ingen roll! :o)



Puss gumman! Jag saknar dig och du ska veta att det är alldeles enormt tomt här hemma mellan varven. Även om jag börjat vänja mig och faktiskt börjat räkna ner till du kommer hem igen!



Många mysiga kramar



2009-11-09 @ 19:18:51
Postat av: Pappa

Du är bäst hjärtat!!

2009-11-09 @ 19:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0