Ett tredje inlägg

Känner att jag börjar får flyt med det här nu. Tre inlägg på mindre än två veckor, det är bra jobbat tycker jag. Jag vet att jag måste fixa designen på bloggen, den är inte beautiful nu. Jag måste be någon som kan om hjälp då jag inte förstår html. Jag har försökt själv, resultatet syns ju... Jag har inte hört något mer från min familj än. Jag har varit inne på facebook mycket idag men dom har inte varit online. Jag har lyckas lista ut en mycket bra sak också. Eller listat ut, det gäller att jag har tur nu också, och har jag det så blir jag överlycklig! Det skulle betyda Jag + Patrick = in NYC!


Bild på mig och snygg-Natta i USA 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0