Vart är världen på väg

Jag loggade nyss in på facebook. Där är jag vän med en kille som heter Alder, en kille som jag inte har en aning om vem det är, men jag vet att han snor bilder och låtsas vara någon annan. I alla fall så har den här killen skapat ett nytt album för någon dag sedan. Och nu kommer det, han har då snott en bild från mitt album på mig och min kompis Emelie. Gör man så? Tar man bilder på någon utan att fråga.

Sen kommer det ytterligare en sak. Den här Alder har skapat relation med någon Sarah von... och uppger att de har ett förhållande tillsammans. Sarah har i sin tur snott min före detta profilbild och har den som bild på facebook. Jag sa till henne första gången detta hände och då bad hon om ursäkt och la upp en annan bild. Men vad märker jag då, cirka två veckor senare, då har hon snott den igen!! Så gör man inte, det är ju helt sjukt. Och den här gången vägrar hon att ta bort den också.


Bilden killen snott på mig och Emelie. Ser ni fina kommentaren jag postat också?




Sarahs profil, bilden är på mig!!


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Hej :) ska också till usa i höst och undrar om jag kan länka till dig?

2009-06-06 @ 09:07:25
URL: http://hedvigwaller.wordpress.com
Postat av: joanne

sjuka människor det finns .. :P

2009-06-06 @ 14:57:30
Postat av: Hedvig

nej, jag vet inte ännu :( men tids nog så får jag väl veta det :)

2009-06-06 @ 15:53:22
URL: http://hedvigwaller.wordpress.com
Postat av: Hanna

HAHAHA

fan va störda människor! man skrattar ju bara åt hur patetiska dom e! xD

2009-06-06 @ 18:31:56
URL: http://hannatoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0