Trött

Det är jobbigt att jobba, eller inte själv jobbet, men att man måste gå upp tidigt. Aja, det är inte så långt kvar nu, tills jag får en liten semester. Jag jobbar nästa vecka måndag till torsdag och på fredag drar jag iväg till Bulgarien. Egentligen har jag inte så mycket att bjuda på nu. Jag har inte pratat något mer med min familj, vi har inte pratat mycket alls med varandra.. Egentligen gör det mig inte så mycket, vi ska ju ändå tillbringa ett år ihop och då kommer vi lära känna varandra jättebra!

Gaah! Jag upptäckte precis en blogg, jag skulle söka efter bilder på Little Hocking. Och gissa vad? En svensk har varit där nu, på min High school där jag gått. Läste också att hon åkte med ICES, och hon var cheerleader. Hmm, typ identiskt som mitt år? Haha!

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Asså det tog inte så lång tid för mig, typ beställde på torsdag så kom de på tisdag veckan efter eller nått. Så kanske 3-4 arbetsdagar

2009-06-12 @ 23:23:49
URL: http://jonatankjellberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0