School classes

Jag såg just ett mail från min värdmamma där hon hade skickat med alla classes på skolan man kan välja mellan. Det var väldigt mycket i få kategorier... Jag tror att jag är inne på franska 4 och spanska 1 bestämt iaf. Fast jag blir lite orolig för om det bara kommer vara småungar på spanska 1, hah.  Sedan är det ett krav att man läser engelska och amerikansk historia, så det måste jag också välja då. Jag vill ha matte också, frågan är bara i vilken av de 20 grupperna jag passar i? Jag tror jag får ta hjälp av värdmamman här faktiskt.

Justee, jag skickade den där cheerfilmen igår som hon ville ha. Den såg jätteslafsig ut, eller rättare sagt, jag såg slafsig ut när jag körde. Men det får bli bra, hellre att de tror jag är sämre än vad jag är. Annars har de så mycket förväntningar på mig när jag kommer dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0