Mitt första försvunna inlägg- japp, det försvann

Men jag är på bra humör så jag känner att jag kan skriva om det. I alla fall, för en stund sedan kollade jag statistiken, den är sicksackig, så förmodligen klickar folket in sig här varannan dag. Haha! Igår så blev det ingen uppdatering, sorry for that! Jag umgicks med Dessie och henne pojkvän, kompis, någonting (?) Najjklas. Vi tittade på Desperate Housewifes och hade det allmänt trevligt. Det var ju dubbelavsnitt igår, och det hela slutade jättebra och nu längtar jag verkligen tills nästa säsong. Den kommer jag att få följa i USA, utan svensk text, hmm. Idag har jag jobbat och tränat, fast jag hellre hade legat och stekt på stranden. Men det gör inte mig någonting, för guess what? Någon åker ju till Bulgarien imorgon natt och där nere kommer jag ha sjukt mycket tid att steka! Träningen var lite styrka/kondition, jag väntar på en inte så skön träningsvärk (?) imorgon. Så blir det när man inte tränat på två (!) veckor, musklerna tvinar bort och blir till ingenting... WTF, VART HAR MENYRADEN TAGIT VÄGEN??

Kommentarer
Postat av: Hedvig

jag vet, det är jättekul! Jag åker den 18 aug. Åker du den 4 eller har jag bara inbillat mig det?

2009-06-17 @ 21:17:07
URL: http://hedvigwaller.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0