Måndag

Ny vecka, men ingen vanlig vecka för på onsdag slutar jag skolan och sen börjar sommarlovet! Inte för att jag kommer att ha så mycket lov, jag ska mest jobba. Jag börjar på jobbar på torsdag, sedan jobbar jag hela sommaren fram till den 4 augusti. Jag är ledig vecka 26 och vecka 28. Vecka 26 drar jag till Bulgarien med mamma och lillebror och vecka 28 blir det kryssning till Ryssland med farmor och farfar. Det ska bli mysigt båda veckorna!

Känns kanske som att jag inte kommer att hinna umgås med mina kompisar tiden innan jag åker, men jag ska ta vara på all tid jag har över! Helgerna och kvällarna är jag så ledig som det bara går att bli, med en massa tid över!

Det blir skola idag, en lektion har vi, vi ska spela softboll så jag går dit tänkte jag...


Min data ville inte ladda upp någon bild, hmmm....



Kommentarer
Postat av: idaiusa

hejhej :) tänkte kolla om jag fick länka dig på min blogg?



ha det bra!

2009-06-08 @ 12:34:18
URL: http://idaeriksson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0