Familjevaka?

Hah, nördvarning på detta inlägg!

Sitter uppe och väntar ifall min värdfamilj skulle logga in... Egentligen är jag jättetrött och vill sova, men jag har bestämt mig för att vara vaken. Det var längesen jag pratade med med min värdmamma, känner att det är dags att göra det nu igen . Sen att jag är uppe gör så att jag kommer att sova längre imorrn också, yeay! Slipper vakna vid åtta av mig själv som jag annars brukar göra... När datan har slut på batterier, då ska jag sova tror jag. Men fram tills dess är det familjevaka som gäller!


USA 2008 <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag ska till sydvästra Utah, nere vid Grand Canyon du vet =) Du då? Vilken del av Ohio och hur verkar det?

2009-06-13 @ 02:21:55
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0