Betyg

Jag kommer nästan ingen vart med att välja classes. Allt står på engelska och det mesta i fortkortningar... Någon i min värdfamilj kommer behöver hjälpa mig.

Idag är det 6 dagar kvar tills skolan är slut och jag fick mina betyg idag. Besviken blev jag, vad hände med mitt mvg i franska? Hon måste missat "m" när hon skrev in mina betyg. Jag som gjorde komplettering och allt ju. Aja, det blev som det blev.

Om en stund ska jag iväg in till stan med Joanne. Vi ska leta present till någon som kanske fyller år inom en snar framtid. Man undrar ju vem det kan vara? ;)


Haha, asroligt hade jag för en stund sen. Hittade massor av roliga inställningar på webcamen.


 


Kommentarer
Postat av: Sofia

hihihi, jag fyller år snart ;O

2009-06-04 @ 17:18:40
URL: http://sjuttondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0