Alla har haft sina tider

För länge sen (hmm), så gick jag och några kompisar på sbn, på skoj! Vi förvandlade oss till fjortisar och spenderade en kväll på kära elverket. I alla fall så såg vi helt hemska ut, och klart att vi knäppte lite bilder innan vi gick dit. Natta la upp några bilder på sin dåvarande blogg på oss. I vintras så blir jag helt plötsligt kontaktad (notera, detta är inte första gången på grund av bilderna) av några småpojkar på 13 år. De skickar sms till mig och frågar lite almänna frågor och sagt att de fick mitt nummer av bilder. Jag ber dom sluta höra av sig.
 
I alla fall så slutade jag att svara på deras sms, och de fattade så småningom vinken och slutade därför skriva. Tills idag när jag ser att "äcklig unge" ringer mig. Jag svarar och han frågar kort om det är jag på bilden som han sett. Jag svarar ja och lägger på. Det dröjer därefter inte lång stund innan jag ser att "äcklig unge 2" ringer. Jag svarar och han säger att han tycker att jag är söt (åååh, men gubben då), jag ber dom sluta terra mig och lägger på. De har ringt en gång till efter det med då tröck jag på upptaget. Vad tusan är fel på ungarna, haha! Dessutom ser jag inte alls ut som på bilden de sett. Måste bara bjuda på den!


Jag och Natta på väg till Elverket <33333 (not)
Nummret är skyddat, ingen ska kontakta mig mer, hah!



Ytterligare en rolig bild, på skoj!  Becca, jag, Dessie. Det var underbara tider det där!
Bilden tagen @ Dessies place


Har lite svårt att bestämma vilken av steriotyperna jag ska tillhöra!
Dessutom kom jag på att jag skulle kunna införa fjortistrenden när jag åker till USA, det vore askul!

Kommentarer
Postat av: julia

Nej det har jag inte :P tycker du att jag borde göra det?

2009-06-09 @ 20:18:56
URL: http://jlf.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag åker den 25 augusti :) själv då?

2009-06-09 @ 21:48:46
URL: http://johannaelisa.devote.se
Postat av: linda

ja absolut ;) ja det kanske vi gör :)

2009-06-09 @ 22:43:24
Postat av: Lisa

Hej, såg att du skulle till USA och att du precis som jag åker den 4e Augusti =) Åker du med Explorius? ^^

2009-06-10 @ 00:21:27
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0