10 juni

Så, då var äntligen sista dagen i skolan över, skönt! Direkt efteråt drog jag Joanna och Emelie in till stan. Där hände det en sak som platsar in under min kära kategori "helt muppat". Det var så....:

Vi gick på hötorget och skulle leta efter en sak, Joanna styr stegen rakt in i smeten där alla torgförsäljare står med sina stånd. Och vad börjar gubbarna i stånden då att göra, förutom att försöka sälja sina bananer till oss? Jo dom börjar "kissa". Ni vet så som man gör när man kallar på en katt "kiss, kiss, kiss". Det var sjukt äckligt, Zarin, en tjej i min klass, sa förut till mig att syrianer (?) gjorde så när dom kallade på en hora. Det är ju sjukt skabbigt, och det är så respektlöst tycker jag. Man får väl ta att bete sig normalt ändå!




Jag och mina två katter (?)

Kommentarer
Postat av: Anna

haha nej det finns ju typ inte i några andra länder än här:D om jag inte är helt lost... hahah :D

2009-06-10 @ 14:27:38
URL: http://onlywhenimhere.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, du råkar alltid ut för så många konstiga människor amanda ;D okej, nu var jag också offer för dem men i alla fall ;)

2009-06-10 @ 15:05:16
Postat av: joanna

ja det var från mig ..

2009-06-10 @ 15:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0