På jobbet

Sitter just nu på jobbet och har lunchrast, fast jag åt så snabbt så då får man tillbringa tid framför datan istället. Eller det är ju det jag gör hela dagarna, men till privat surfning alltså. Det är mycket jag måste hinna med innan jag reser och också mycket grejer jag ser fram och väntar på. Just nu vill jag:

  • Att mina flygtider ska komma
  • Att det ska bli helg
  • Att det ska bli dags för hejdå-middag så jag får träffa dom jag inte träffat på ett tag
  • Att min bok som jag beställt åt värdfamiljen ska komma på posten
  • Att mitt Visa-kort ska komma hem i brevlådan


Innan Usa behöver jag minst köpa:
 

  • Vaccumpåsar från Mekonomen
  • Kalender för 09/10
  • Marabou i mängder
  • Djungelvrål
  • Ahlgrens bilar
  • Korta Strumpor från HM
  • Leggins från HM
  • Svart munktröja
  • Vit kofta

Kommentarer
Postat av: erika

jag måste köpa ett nytt par cheap monday innan jag åker, haha



niet, har inte fått något. men av någon anledning vill min area rep. fortfarande ha mig där den första. Förstår inte varför. Måste fråga. Vill till NY :)

2009-07-17 @ 17:20:09
URL: http://erikajuh.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej där! :)

Jag ska också till usa till hösten och åker också med explorius.

Din placering verkar ju bra! Du får syssla med cheerleading! Hur länge har du hållt på med det?

Jag tror nog jag ska prova det när jag kommer dit..har pratat lite med familjen om det och så har jag dansat i så många år.

Många kraamar!

2009-07-18 @ 22:05:09
URL: http://ericaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0