Marabou Sommar

Jag har nyss provat Marabou Sommar, nyheten som bara kommer att säljas i sommar. Den var inte god, inte alls. Den smakade ungefär som Lindt 90% kakao, jättestark mörkchoklad. Nu överdrev jag men den var inte alls som förväntat efter att jag hört från alla ställen att den är hur god som helst. Marabou scweizernöt is the shit! Frågan är nu om jag ska ta med mig Marabou sommar till min familj eller inte. Det är ju lite coolt att det står limited edition på förpackningen, men det är ju å andra sidan skumt att ge bort något som jag tycker är äckligt. Jag ska fundera vidare ett tag till...



Den goda (?) nyheten från marabou

Kommentarer
Postat av: erika

Jag tycker den är god, men schweizernöt är helt klart min favorit också. Jag kommer ta med båda de två och ett orginal :)



Hahaha, ja lika bra att göra det :)



Men jag kanske mellanlandar eller något i columbus? Får hoppas på det, skulle vara väldigt kul att åka tillsammans och prata bort nervositeten. hahaha

2009-07-16 @ 21:28:23
URL: http://erikajuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0