Inte som alla andra

Jag har just insett vad jag håller på med och att det inte är någon dröm längre, jag ska verkligen lämna allt. På riktigt! Det var när jag sa hejdå till mormor och morfar som det slog mig, det kändes lite småjobbigt... Det finns en del saker som jag oroar mig för när jag kommer till staterna. Det är ovanliga saker tror jag, inget sånt om att jag inte skulle få kompisar etc. Mina två största funderingar är istället.

1. Min värdmamma har köpt en cheerleadingdräkt åt mig därborta efter att jag skickat mina mått till henne. Saken är den att min mage nu är 2 cm större än när jag skickade måtten. Och nu har jag blivit dönervös för att den ska vara för liten när jag kommer dit. Det vore aspinsamt. ( amanda i ett nötskal men wtf )

2.  Att min värdfamilj strax efter att jag kommer dit ska ångra sig och önska att de hellre hade valt en annan.



Kommentarer
Postat av: Patrick

Jag tror inte du behöver oroa dig så mycket, du ska se att allting blir bra och kommer lösa sig fall det skulle bli några problem.

Kram Patrick

2009-07-30 @ 23:12:07
URL: http://ptricks.blogg.se/
Postat av: Sofia

amanda att du blivigt för fet kanske är en chans (ironi*) men aldrig i hela mitt liv att dom skulle ångra sig att dom val dig! :)

2009-07-31 @ 20:12:38
URL: http://sjuttondejuni.blogg.se/
Postat av: Lina Lilja

Jag åker också till USA på tisdag. Jag ska bo i Wichita, Kansas =)

Kram

2009-08-01 @ 11:59:07
URL: http://lilja.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0