Fit for fight America!

Idag har jag varit ute och sprungit, tagit ett bad och skrapat bort den sista brännan, och snart ska jag iväg till solariet. Det man inte kan få på den naturliga vägen får man fakea. Eftersom vädret är dåligt och jag inte kan sola utomhus är det inte mycket mer att göra än att gå och steka i solariet. Jag jobbar nu tre veckor i sträck, ungefär ända fram tills jag åker alltså. Jag kommer inte kunna vara ute i solen någonting och det suger. Jag håller tummarna för bra väder på helgerna!
Gjorde om designen igår som ni kan se. Är jag nöjd? Icke!

Usa update- Imorgon bär det iväg till ambassaden. Klockan åtta har jag tid men jag tänkte vara där lite tidigare så 06.47 lämnar bussen min hållplats. Vi ses där om det är någon som också ska dit imorgon!



Kommentarer
Postat av: Madde

Yep, ungefär 11 frimärken eller något sånt ;p



Haha, det var ju EM liksom ;)

Fast, en del klasser var inte alls lika bra som man hade räknat med, men i det hela så var det bra :)

2009-07-12 @ 15:47:19
URL: http://mariamartinamadeleine.blogg.se/
Postat av: Madde

okej, lycka till! Jag hade också tid kl.8, stod i kön från..halv 8? Hamnade som 4:e person i kön och hade tur där inne också - var ute före kl.9, så du verkar ha fått en bra tid iaf ;P



Hade också velat sett på TV, haha. Men missade repriserna och allt :/

2009-07-12 @ 16:10:59
URL: http://mariamartinamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0