En fullspäckad dag

Idag har jag verkligen hunnit med mycket, jag älskar sådana dagar! Först var jag med Natta inne i stan, vi gick runt och kollade affärer och satte oss till slut ner för att äta lunch. Morotskaka och mangosmoothie blev det för min del, det smakade okej. Lunchen avbröts plötsligt för jag var tvungen att åka hem och öppna dörren åt min lillebror, han hade inga nycklar med sig.

Efter det stack jag till Sofia, åt middag hos henne och sen begav vi oss ut på träningsrunda. 1 km vanlig joggning och 1 km intervall + hennes innebandystyrka. Jag var död efteråt. Resten av kvällen tillbringades hemma hos mig där Sofia hjälpte mig tömma ut alla flyttkartonger utom en, jättegulligt! Jag fixade och hennes bloggdesign, hackern som jag är, inte. Fick lite problem tror jag då jag tycker bättre om hennes design än min egen....


Kommentarer
Postat av: sofia

nu är den änu mer nice hihi ;) jag hör av mig sen om du ska med ut på 5 km <3

2009-07-05 @ 11:53:40
URL: http://sjuttondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0