Nyårsafton

Party ikväll då!!! Jag och två andra ska sitta ensamma i ett hus mitt i ingenstans hela natten. Deras föräldrar är borta så det ska bli superskoj!! Jag behöver väl inte nämna att mina två vänner jag ska träffa är 1 och 3 år? Japp. jag ska alltså sitta barnvakt ikväll, vad säger man om det på en nyårsafton?? Men det är väl lika bra, fest=problem. Jag ska dit vid sju och sen vet jag inte riktigt när deras föräldrar kommer hem. Jag ska vakta dom helt själv, men jag känner dom eftersom jag följt med Kiah några gånger när hon suttit barnvakt.

Min outfit för kvällen är det hetaste jag burit på en nyårsafton någonsin! Ett par mjukisbyxor och en stor tjocktröja, jag känner mig riktigt het och mitt humör för kvällen är toppen, jag är så excited! Inte. Men men whatever.

Igår var jag på tjejernas basketmatch men en kille från min klass, det var roligt. Fast jag tittade på basketmatchen i tre timmar och det var en liite för lång tid, men jag hade skoj i alla fall! Justeja, jag hade träning igår också, 5 timmar cheerleadingträning med Varsity, det var inte så kul. Rätt jobbigt att gå upp vid kvart i åtta, jag har sovit till tolv varje dag det här lovet, hehe! :D

HOPPAS NI DÄR HEMMA FÅR EN LITE MER SPÄNNANDE NYÅRSAFTON ÄN MIG! GOD NYTT ÅR GOTT FOLK!!! PUSS FRÅN MIG HEHE!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lät väldigt skoj ;)

gott nytt åt iaf vännen :)

Din mamma sa att jag hade fått nått av dig, ska hämta de om nån dag :D <3

2010-01-01 @ 15:21:59
URL: http://sjuttondejuni.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men gumman, vilken nyårsafton!!! Du får ta igen den med råge nästa nyår. Puss och kram

2010-01-01 @ 15:45:06
Postat av: Johanna

Hej! Min nyårsafton var inte mycket bättre, vi var borta så kunde inte göra nått kul med mina kompisar. Så där jag var gick alla och la sig kl.10.00 så jag låg i soffan och kollade på tv i mjukiskläder alldeles för mig själv ;)

2010-01-03 @ 22:07:51
URL: http://jjohannnajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0