Min helg

Min helg har varit toppen, jag umgicks med Marte på lördagen, vi åkte till köpcentret, åkte pulka (haha, den ni!) och slirade runt på ett fält med hennes värdpappa i en bil. Sliret på fältet var superkul, helt klart det roligaste på länge. Jag köpte skor i köpcentert, converse för 210 kronor :) och dom var inte på rea (den ni). Idag var det "julafton" med deras farmor och farfar. Jag fick två paket, vantar och ett pannband och sedan presentkort, det var snällt tycker jag :) Imorgon vet jag inte vad som händer, jag har träning i alla fall, och det är christmasparty med cheerleadingen!

Förresten, någon som vet vart i bibeln det står att hela Europa kommer ha euro som valuta?

Kommentarer
Postat av: Farfar

Det står på sidan 1055.ha ha Farfar puss, puss.

2009-12-21 @ 08:28:33
Postat av: Mamma

Jag får nog lägga in en beställning på dojjer hos dig ;o) Det där var ju snorbilligt! Puss o kram

2009-12-21 @ 08:46:40
Postat av: Anonym

euro fanns inte på bibelns tid

2009-12-21 @ 10:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0