Julafton

Jag har haft en bra julafton med inte alls lika mycket hemlängtan som jag trodde jag skulle ha. Jag hade förväntat mig att stänga in mig på mitt rum och gråta hela dagen men allt kändes hyfsat bra. Klart att jag längtade hem men julafton här var bra. Vi ska fira jul imorgon också då egentligen dagen är då man firar jul. Jag har öppnat alla julklappar från familjen, tack allesammans!!

Vi öppnade även julklappar nu från kvällen. Jag fick en såndär ascool jacka, ni vet som man ser i alla High School filmer att alla fotballskillar har på sig. Nivet såndär stor med skolans namn på, en sådan fick jag. Den har inga texter på sig än för det var slut på lagret typ men i början av januari ska den fixas så jag visar er en bild då. Jag kan visa en bild på en annans skolas jacka så länge.




Fast med Warren på den. haha, jag känner mig amerikansk haha!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Hjärtat, det gick även bra för oss här hemma, det bästa var att vi kunde prata och även se dig, det kändes bra, Pappa var även här igår och åt lunch så allt är toppen. Idag ska vi tillsammans med Ulrikas familj till Mormor Alice och dricka kaffe.Ha det nu så bra Puss, Kram Farmor.

2009-12-26 @ 09:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0