Jag har varit upptagen

Hela veckan har det hänt saker.

I söndags var jag på christmasparty med Varsity och sen chirstmasparty med utbytisar i området. Det var skoj!

I måndags hade jag highschoolträning och sedan vanlig träning

I tisdags följde jag med och tittade på freshmans basketmatch

I onsdags var det basketmatch mot Belpre

Igår hade jag highschoolpractice och vanlig träning

Och idag har jag haft basketbollmatch igen, vi skulle egentligen till Bdubs och fira Kiahs födelsedag efter men på grund av vädret (vi VÄNTAR på snö) så blev det inget, trååkigt!

Kommentarer
Postat av: joanna

här har det kommit nära en halvmeter snö! och jag läste att sälen hade 30 minusgrader för nån dag sen! :O

2009-12-19 @ 12:15:05
Postat av: Mamma

Hej gumman! Här har vi fått snö så vi tiger, kan jag säga :o) Men inte ställs något in pga väder.. Nu ska jag iväg och köpa julskinka och ny belysning till granen, imorgon ska den smyckas. Puss och kram, saknar dig!

2009-12-19 @ 14:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0