Fredag- basketmatch

Haha, för att svara till Joanna först :) Klädstilarna är verkligen olika från här och hemma. Här går många runt i utsvängda jeans, vissa har trasiga lantjeans på sig. Många killar har på sig såna där gula stövlar som man har på vintern (det är inte ens snö). Här är det även helt okej att ha på sig en UNISEX tröja- träningstshirts med sin skolans tryck på..... Fliflops är även väldigt vanligt. De som bryr sig om vad de har på sig har ofta på sig en hoodie från några populära amerikanska märken såsom Amercian Eagle, Hollister, Abercrombie and Fitch och Aeropostale. Jag har hoppat på hoodietrenden lite grann, men det andra går fetbort! :)

Och till mamma, hahha, du känner mig allt ;)

Nu till min dag, jag åkte ju som sagt och satt barnvakt med Kiah igår och vad som bara skulle ta en timme blev till 4.5 timme. Så klockan två på morgonen var jag hemma och sen så skulle jag upp till skolan vid sex. Med jag försov mig, jag vaknade av att skolbussen pös utanför mitt fönster. Det gjorde inte så mycket och jag missade egentligen bara en lektion.
Jag kom för ett tag sedan hem från basketballmatchen, det var riktigt kul faktiskt! Jag voltade lite, och sen dansade vi i halvleken, och det gick bra. Det enda som jag inte tyckte om var mitt i dansen i Shakedelen så hör jag ett GO AMANDA! Jätteroligt, nej! Fast jag tog reda på vem det var som hade ropat på mig, det var en kille från min Governmentklass. Han sa att han hade ropat "because we're in love" . Hmm vet inte riktigt om jag håller med om det men han driver rätt mycket och sånt... :P





Kiah n me



Lite suddig bild, men men, jag kan ta en massa bilder nästa match!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul med bilder:)

2009-12-05 @ 12:03:53
Postat av: Anonym

Jag gillar att man bara behöver ha en hoodie för att klassas som stilmedveten...

och btw, slutar du att blogga tänker jag låtsas att jag inte saknat dig när du kommer hem!

2009-12-06 @ 00:10:42
Postat av: Lodarn

Jag gillar att man bara behöver ha en hoodie för att klassas som stilmedveten...

och btw, slutar du att blogga tänker jag låtsas att jag inte saknat dig när du kommer hem!

2009-12-06 @ 00:11:39
Postat av: Farmor

Hej Hjärtat, Farfars kommentar finns det inga korthåriga tjejer? Puss Farmor

2009-12-06 @ 15:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0