Basketmatch

Idag så är det match igen, borta match sjukt långt borta den här gången också. Så bussen åker vid 3.30 och matchen börjar vid 7.30 tror jag. I alla fall så hoppas jag att vi får en ny busschaufför den här gången så vi inte åker vilse inge, haha. Jag blev just medbjuden till köpcentret, och jag skulle så mycket hellre åka dit en på matchen. Bortamatcherna som är jättelångt borta är tråkiga, vårn läktare är nästan helt tom. Ingen orkar ju åka tre timmar för att titta på en match som varar i 1.5 timmar. Men men, jag ska fixa mig iordning nu och sen iväg till skolan där bussen åker ifrån. Puss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men lilla gumman.. Tänkte du på amerikanska när du skrev?? Har aldrig sett sådan usel stavning och kringslängning av ord från dig... hihihi.. Love U.. Puss

2009-12-29 @ 22:02:38
Postat av: Anonym

Hej Hjärtat , man får hopas på att ni vann när ni åkte så långt. Puss Farmor

2009-12-30 @ 12:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0